fbpx

Основні правила мандрівки

Загальні правила:

Компанія «АлісТур» не несе відповідальності за погодні умови, затори і ремонти на дорогах. Компанія залишає за собою право вносити зміни в програму туру без зміни загальної кількості послуг.

Пошкоджене майно (в готелі, автобусі і т. д.) оплачується додатково, виходячи з суми нанесеної шкоди. Якщо Ви помітили поломку або пошкодження в готелі, автобусі і т.д., просимо одразу повідомити керівника групи!

Дорогі туристи, просимо не запізнюватись! (на сніданки, відправку автобуса, збір групи і т.д.). По-перше — це незручності для всієї групи! По-друге — це заважає вчасно проводити екскурсії, поселенню в готель, прибуття в заплановані місця. Значно скорочує Ваш вільний час і загальний час Вашого перебування в даному місті, замку і т. д.

Звертаємо вашу увагу: Посадка в автобус здійснюється керівником групи виключно по заздалегідь підтвердженим посадковим місцям. Посадкове місце визначається в день замовлення туру Компанією, Агентом. Просимо звернути увагу на те, що спинки крісел останній ряд автобусу у зв’язку з технічними особливостями транспортного засобу в жодному автобусі не відкидаються.

Правила поведінки на маршруті:

В цілях особистої безпеки суворо забороняється пересуватись по салону під час руху автобуса, а також курити та вживати в салоні спиртні напої.

Особи, які порушують загальноприйняті норми поведінки і перешкоджають проведенню поїздки, можуть бути зняти супроводжуючим (чи керівником групи) з маршруту БЕЗ права на повернення коштів.

Гарячі напої (чай, кава) в автобусі готуватися НЕ будуть. Під час переїздів кожні 3-3,5 години будуть санітарні зупинки, де буде можливість придбати гарячі напої в кафе, автогрилях і т.д. 

У санітарних цілях і враховуючи екологічний комфорт всієї групи навіть при наявності в салоні автобуса туалету — він використовуватись НЕ буде (передбачені регулярні санітарні зупинки).

Регулювання кондиціонеру в режимі обігріву чи охолодження здійснюється через керівника групи водіями автобуса (оскільки система кондиціонування повітря загальна, прохання враховувати інтереси і побажання інших туристів).

Зупинки автобуса попередньо розраховані по програмі туру і здійснюються лише в передбачених для цього місцях (крім екстрених випадків). Про місце, час і тривалість санітарної зупинки попередньо повідомляє керівник групи. Зупинки за бажання чи примхою туристів не передбачені.

Супроводжуючий, керівник групи:

Супроводжуючий групи — це уповноважений представник компанії на маршруті , який координує і забезпечує виконання програми туру.

В обов’язки супроводжуючого групи входить: забезпечення програми туру, контроль за кількісним складом групи, інформування туристів про час і місце збору і від’їзду групи. Розселення в готелях по маршруту (згідно схеми розміщення і ваучерами приймаючої сторони), забезпечення туристів загальною інформацією. Взаємодія з гідами на маршруті і контроль виконання екскурсійної програми, взаємодія з водіями, взаємодія з представниками приймаючої сторони, взаємодія з офіційними службами, контроль за дисципліною і правилами поведінки туристів на маршруті.

Супроводжуючий перебуває разом з групою в межах програми туру. За обставин, коли турист відстав від групи, пріоритетом в діях супроводжуючого є робота з групою і дотримання програми туру. Супроводжуючий продовжує роботу з групою навіть у випадку неявки когось з туристів до місця збору або від’їзду групи, при настанні страхового випадку з туристом, при втраті документів або речей туриста, та інших обставинах, при яких окремий турист не може продовжити подорож у складі групи . Супроводжуючий надає можливу посильну допомогу туристу, не залишаючи групу, або може залишити групу лише в тому випадку, якщо відсутність супроводжуючого на маршруті не обмежує права групи або не загрожує змінами програми.

Супроводжуючий НЕ влаштовує організований заїзд групи в супермаркети або інші місця, якщо це не вказано в програмі туру.

Інформація по готелях:

Поселення в готелі за міжнародними правилами здійснюється після 14:00 год, виселення до 12:00 год.

Прохання дотримуватись тиші після 22:00 год.

Туристи, які подорожують самі, можуть бути розміщені в тримісних номерах! Де третім ліжком може бути додаткове ліжко або диван.

За програмою туру передбачені сніданки (шведський стіл) або порційний.

Категорично ЗАБОРОНЕНО ВИНОСИТИ продукти зі шведського столу на сніданку! Дана дія може бути прирівняна законом до крадіжки з магазину, і адміністратор готелю має право викликати поліцію. Також Адміністратор готелю має права примусити оплатити винесену продукцію.

 

Рекомендуємо: Всі цінні речі, документи зберігати в сейфі готелю!

Якщо в готелі є міні-бар. Продукція з міні — бару в готелі оплачується додатково!

ПРОСИМО звернути увагу ! ХОЛОДИЛЬНИКА , ФЕНА І ПРАСКИ В НОМЕРІ ГОТЕЛЮ НЕМАЄ!!!

 

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ТУРИСТУ!!!

При відмові Туриста(тів) від туру (скасування подорожі або відмові заявки) з Туриста(тів) стягується на користь компанії його витрати із забезпечення надання Туристу(там) туристичного продукту. Ці витрати відповідно до укладених Компанією угод з партнерами, які надають туристичні послуги для реалізації складають:

Термін відмови туриста від заброньованого туруСума, що підлягає стягненню з Туриста(тів)
до 14 календарних днів до початку туру20% (двадцять) відсотків від вартості туру
до 7 календарних днів до початку туру50% (п`ятдесят) відсотків від вартості туру
до 3 календарних днів до початку туру100% (сто) відсотків вартості туру